Millionær Forex Trader Hemmeligheter Bok


Forex Millionaire Secrets Sjokkerende Underground Trading Secrets of Pros Avslippe 9-5, Live hvor som helst, og Bli med i New Rich. Hvis du allerede lager tusenvis av dollar som handler Forex og gjør en heltid ekstravagant, og tar et par handler i måneden, så vær så snill å hoppe over denne boken og gå til å finne noe annet å gjøre Så på den andre siden bor du i et selvtillit, og jager det neste beste systemet. STOP Nok nok, nok latterlighet fra dine slektninger og venner, det er på tide å vise din tarm Ansikt det, tenk på det, hva synes du om du var på den andre siden, ser gjennom øynene til din familie og venner Alt du ser er en taper, får opp og nedturer helt kontrollert av neste guru de leser om Doode, denne gota stopper Stol på meg, jeg vet at du føler smerten jeg kan snill fortsatt huske det er litt vanskelig å gjøre når jeg sitter på min yacht i Karibien, sipping fra noe som kommer med paraply på toppen. Se, det gjorde ikke bruk for å Vær sånn, ikke for lenge, par for mange år siden, men jeg vil fortelle deg det senere i mitt brev. Ha Forex trading er ikke alt det er sprakk å være, det er et hardt spill kontrollert av roboter og banker og utenlandske statslige institusjoner. Fortsett å lese om du vet hvor jeg kommer fra Ting har ikke pleide å være alt rosa for meg heller, smerte, tap, lukket en taper konto, åpnet andre, hørte om slik og slik megler å gi en viss avtale på mange åpnet en annen konto, mistet alle pengene, startet i mini , makro, regelmessige masse. Låter det godt, prøv å se fra utsiden, Forex er for galne mennesker, galne vinnere eller galne tapere. Nå, hvis dette er din første kontakt med Forex, er jeg veldig lei meg for at du måtte høre denne lille snakken Jeg vil helst være den hyggelige fyren, helst være den gode nyhetsbæreren, men vær så snill, ikke drep messenger, dette er den blodige sannheten i Forex. Du kan være sur på meg for øyeblikket, men snart kommer det øyeblikket du vil takke meg Eller du vil heller snuble på en fin guru som forteller deg alle løgnene, og hvordan han kan hjelpe deg å åpne en 10k-konto med en hemmelig fordel eller verre Han kan til og med tilby å administrere din 10k, hvis du så villig sende ham en sjekk for hele beløpet. Boken du skal lese, er de hardt lært hemmelighetene til vellykkede handelsmenn og meglere, og jeg legger alt ut for deg. Se jeg trenger egentlig ikke de 10 dollarene, men jeg sørger for at du setter pris på verdien du får. Jeg har gjort min aksjehandel markedet, betalt for alle yachtsbilene og leker og gården, nå er det din tur Jeg er syk og trøtt av smerten i samfunnet og alle forhandlerne som deg selv slaktet av de heftige meglerne Det er på tide å betale tilbake, det er på tide å gi meg tilbake og for å sikre at den lille handelsmannen har jevnt platene ikke mer hemmeligheter og gyldne grader avdekket. All den kunnskapen jeg presenterer i denne boken kommer fra skolen med hardt knock, dyre betalte Forex-fora, hvor ekte handelsmenn henger ut, ikke plaget av rookies Ting jeg overhørte på golfbanen Fortell meg om det, en av gutta jeg pleide å golf med henrettet bare en handel i måneden, pleide vi å kalle ham ONE TRADE GUY Hvor latterlig som henger rundt, spiller golf hele måneden til en bestemt valuta går til en slik og slik månedlig nivå, og trekk utløseren for å tørke ut alle menneskene med røde øyne som stirrer på skjermene dag og natt, kjemper med sine ektefeller, kaster bort livet deres foran meglerplatformene. Jeg vet hva du tenker denne fyren er full av det Vel, jeg er lei av den vanlige historien som treffer hver nybegynner som du, og jeg vil ikke at du har noe å gjøre med det. Så jeg gir deg et valg Ta denne boken til å lese den, studere og fortære hver eneste strategi, fordi er ekte, ut av grøfteren kompromissløs, vinnende sannhet som kommer fra en ekte handelsmann Ta troppspringen, du er et par museklikk unna å finne den virkelige friheten og handelen som et proff. Ta tro på troen Se deg på den andre siden Trader Xshow more. Product details. Fo rmat Paperback 78 sider. Dimensjoner 152 4 x 228 6 x 4 57mm 167 83g. Publiceringsdato 11.10.2012.Publiserer Createspace. Publication By Land United States. Language English. Illustrations notat svart hvite illustrasjoner. ISBN10 1480086703.ISBN13 9781480086708. Om handler X . Trader X er erfaren veteranhandler Han har tjent sine merker i trenches trading Forex som en forhandler Trader X er selvlærte hard kjerne nede i bakken Forex warrior Han holder privatliv, trading Forex skjema hvor som helst et Internett er tilgjengelig faktisk Trader X er mest sannsynlig på en annen marine på sin private seilbåt yacht, mesteparten av tiden prøver å finne et gunstig sted med god internettilgang, ikke noe å ta lett på øyene i Karibia, rundt Tortola i BVI I en sak Faktisk trader X har sin største seier rundt Necker Island i Eur Usd Trader X er en ivrig sjømann og en pilot Han anser en pause selv handel som en seier. Troen på at å bryte i Forex er like vanskelig som å vinne Det har ført Trader X til å utvikle et system som sikrer at alltid lukke minst noe fortjeneste og flytte stoppet for å være Trader X er så nært du skal finne en aktiv handelsmann skrive en bok om handel De fleste av hans leksjoner fra andre kjente handelsmenn kom på golfbanen eller på seilbåtkonkurranser Trader X deler sin hardt opptjente kunnskap med yngre og håpefulle handelsmenn som en måte å gi lykke til Universet AKA GOD har latt ham oppleve Egentlig, det er ikke gøy å være en loser i Forex, mitt materiale gir deg en vei ut, ta RED PILL av Forex, jeg har mer enn 50 titler på emnet Forex rundt Invester i din utdannelse, drikk fra kilden Nutty, detaljer og haler om å vinne og miste i Forex, lær sannheten, ikke sitte fast med meglerløgene Uansett hvilket par eller valutaer du handler, tilbyr jeg deg enkelt, trinnvis, ingen BS, virkelige løsninger. Ingen hardt arbeid involvert, bare jobbe smart, lat mann s løsninger til profitt med Fore x på grunn av harde slag i skyttergravene smertefulle handelserfaring Ja, du trenger ikke å finne alle feil måter å handle på. Jeg har allerede gjort det harde arbeidet for deg. Les bare materialet og trykk på veien. Bluntly har du to alternativer, bruke utallige timer foran skjermen din, øynene blir så store, du kan henge hatten på dem Prøv alle de verdiløse forex-systemene, lær om alle unnvikende guruer i Forex, miste tusenvis av dollar og prøv alle de ovennevnte og kan være , vil du komme til en lønnsom løsning Eller det er et enklere valg, stjele alle mine systemer og strategier, se over skulderen min som jeg viser deg de eksakte kartene og tenkene og metodene jeg bruker for å trekke stor moolah fra markedet. Du kan gjør det også vise mer. Hvordan kan vi hjelpe. Important stuff. We aksepterer disse betalingsmetodene.2017 The Book Depository Ltd UK Registrert firma nummer 5124926., -, -,,,,,,,,,,,,, , -, -,,,,,,,,,,,,,,,. -,,,,,,, 2000, 20000, - -,. ,,,,,. 1969 Quantum - Quantum,,,. 1965 5,,. ,,,,. 18,, 12415 2 2003-2006 Barclays 2. ,, -. 70, 400, 200,,,,, 21,,,, -,, FXFINPRO CAPITAL,. . ,,, Forex, CFD,,,,,,,,,,,,, -,. PFX Financial Professionals Limited, HE 237840 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros PFX Financial Professionals Limited CySEC 193 13 PFX Financial Professionals Begrenset MiFID PFX Financial Professionals Limited,,,,. . ,,, Forex, CFD,,,,,,,,,,,,, -,. PFX Financial Professionals Limited, HE 237840 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros PFX Financial Professionals Limited CySEC 193 13 PFX Financial Professionals Begrenset MiFID PFX Financial Professionals Limited,,,,. Forex, CFD,,,,,,,,,, FXFINPRO CAPITAL PFX Financial Professionals Limited HE 237840 CySEC 193 13. CIF PFX Financial Professionals Ltd 24 2016,.Forex Trading Millionaire Endelig Revealed The Unbelievable Secrets to Cracking Vault of Forex og Slående Det Rike til Easy Instant Forex Millionaire Four Hour Forex Bust den tapende syklusen, Live hvor som helst, Bli med i New Rich. Kan du forestille deg å leve drømmene i livet ditt, aldri bekymre deg for penger igjen Hva om du kan mestre spillet Forex trading og handle fra ethvert sted i verden hvor internett er tilgjengelig Hva om alle dine drømmer om å forlate den fryktede Mer Kan du forestille deg å leve drømmene i livet ditt, aldri bekymre deg for penger igjen Hva om du kan mestre spillet Forex trading, og handel fra ethvert sted i verden hvor internett er tilgjengelig Hva om alle dine drømmer å forlate den fryktede JOBEN blir en realitet som kan gi familien og kjære den livsstilen de fortjener. Se, Forex er ikke for alle, men er det en legitim måte ut av 9 til 5 rotterløpet. Se, som jeg skriver denne introduksjonen for deg sitter jeg under bimini av min 51 fot seilbåt yacht, i hjertet av Karibien Vann er krystall turkisblå, du kan se hele veien til bunnen. Farger er utrolig. Det gir deg en slik følelse av frihet og evnen til å nyte livet til det fulle Man paradiset, ingen vekkerklokker, ingen trafikk, jeg kan høre musikken fra den lille marinabaren Jeg er ikke engang i marinaen, båten er forankret på en fortøyningskule. Ha fortell meg om livet, at du kan ha ja, du kan også ha det Du må være syk nok av det samme, det samme for å handle. Ønsker du å handle som proffene, må du lære av proffene Du finner ikke informasjonen i denne boken hvor som helst på Amazon-handelsmenneseksjonen Jeg lærer hva jeg skal vise deg i denne boken. Du vil spørre hva som er så spesielt med det. Se, folkene som lever av Forex, er ikke i ferd med å avsløre sine hemmeligheter. De som tjener penger fra din handler AKA din vennlige megler gir deg ingen omsorg Faktisk vil de gjerne tilby sin vennlige utdanning, for å lære deg hvordan du også kan miste mye penger som dine andre forhandlere som bruker samme megler, jeg avslører det høyt bevoktet hemmeligheter av de store våpenene Det er mulig at jeg får noen stygge brev fra handelsmenn, og til og med noen av vennene mine, etter at denne boka er utgitt. Men heck ja, jeg er syk og lei av å se det daglige tilfellet av ærlige og hardt arbeidende mennesker som du selv mister sine hardt opptjente penger til megleren nok, jeg har gjort at min innsats er på tide å gi tilbake og hjelpe andre å gå på samme vei så nok av min blurb jeg har lagt mine hardt lært hemmeligheter i den boken og prisen er latterlig lav Du betaler normalt 2-3 ganger mer i din lokale bokhandel, for en bok full av BS som forklarer deg, dagens økonomiske klima, og hvordan vi kommer ut av lavkonjunkturens svinvask. År sier det å lære å handle eller noe av den effekten, men har ikke en tiendedel av den harde kjerne til beninnholdet jeg tilbyr deg. Se jeg vet at du kan leve og ha alt du vil i dette livet. Du kan til og med skape din egen virkelighet. Ja, jeg vet at du skaper virkeligheten din kult, men det krever et skittent ord som heter arbeid Ønsker du å skape din nye virkelighet, til og med gå inn i det? Du ville hvis du visste hva som er på den andre siden. Vel, jeg bestemte meg for å skape deg virkelighet for deg. Jeg har gjort alt skittent arbeid og har satt alt for deg for å lykkes i denne boken Så, slå noen få knapper og ta et klikk på troen, og med denne boken lover jeg deg, du blir ikke skuffet. Se deg på den andre siden. Less. Friends Reviews. For å se hva vennene dine tenkte på denne boken, vennligst registrer deg quelle Corbins vurdert det det var fantastisk. over 1 år siden. Marquelle Corbins vurdert det det var fantastisk. over 1 år siden. Troy vurdert det var fantastisk.

Comments

Popular Posts